ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ
Δεδομένης της ιδιαίτερης κατάστασης με την εξάπλωση της πανδημίας του Covid-19, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα δραστικά μέτρα που λαμβάνει το ξενοδοχείο μας για την προστασία της υγείας των επισκεπτών, των υπαλλήλων και των εξωτερικών συνεργατών μας.
Στόχος μας είναι να παρέχουμε ασφαλείς και ξέγνοιαστες διακοπές με υψηλά πρότυπα υγιεινής, καθώς πραγματοποιούνται σημαντικές οργανωτικές αλλαγές. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης εντατική και συνεχή εκπαίδευση των εργαζομένων για συμμόρφωση με όλες τις απαιτήσεις της νέας κατάστασης.
Υγεία & Ασφάλεια με μια ματιά
Γενικοί κανόνες
• Ακολουθήστε τον κανόνα Χ.Α.M. (Χέρια- Απόσταση-Μάσκα).
• Οι οθόνες τηλεόρασης στο λόμπι θα χρησιμοποιούνται για προβολή μηνυμάτων και επικοινωνίας, προβολή της πολιτικής του ξενοδοχείου πάνω στην υγεία και ασφάλεια και ειδικών σημάνσεων πρόληψης και αποφυγής μετάδοσης του Covid19.
• Στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου θα υπάρχει επιδαπέδια σήμανση για τήρηση ασφαλούς φυσικής απόστασης.
• Σε όλες τις εισόδους του ξενοδοχείου, στη ρεσεψιόν, στους χώρους συσκέψεων, στα κοινόχρηστα WC έχουν τοποθετηθεί συσκευές απολύμανσης χεριών ή αντισηψίας.
• Όλοι οι χώροι του λόμπι και των εστιατορίων θα είναι συνεχώς ανοιχτοί και καλά αεριζόμενοι για κυκλοφορία αέρα.
• Οι επισκέπτες θα ενημερώνονται και θα τους γίνεται συχνά υπενθύμιση από το προσωπικό του ξενοδοχείου ώστε να τηρείται η φυσική απόσταση τουλάχιστον 1,5μ. από άλλες ομάδες ατόμων που δεν ταξιδεύουν μαζί τους ενώ στέκονται στη ρεσεψιόν, χρησιμοποιούν ανελκυστήρες ή κυκλοφορούν γύρω από την ιδιοκτησία.
• Συνιστούμε μόνο οι επισκέπτες που διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο, να χρησιμοποιούν τον ανελκυστήρα ταυτόχρονα και όποτε είναι εφικτό να χρησιμοποιούν τη σκάλα.
• Medical Kit. Ένα πλήρες ιατρικό κιτ θα είναι διαθέσιμο στην υποδοχή του ξενοδοχείου, το οποίο θα περιέχει απολυμαντικό / μαντηλάκια για καθαρισμό επιφανειών, μάσκες προσώπου / ματιών (μεμονωμένες ή συνδυαστικές, γυαλιά), γάντια, ολόσωμη προστατευτική ποδιά μίας χρήσης, θερμόμετρο laser.
• Σε όλους τους χώρους του καταλύματος θα υπάρχει σήμανση για υπενθυμίσεις υγείας και υγιεινής συμπεριλαμβανομένου του σωστού τρόπου πλύσης χεριών, αποστάσεων και χρήσης αντισηπτικού.
• Όλοι οι χώροι υποδοχής θα φέρουν σήμανση σύμφωνα με τον κανόνα απόστασης 1,5 μέτρου που προστατεύει τους πελάτες μας κατά τη διαδικασία του check-in ή σε άλλες περιπτώσεις, όπως δραστηριότητες ή ρυθμίσεις μεταφοράς.
• Δημόσιοι χώροι εσωτερικοί και εξωτερικοί. Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης έχει αυξηθεί σε όλους τους χώρους με έμφαση στις επιφάνειες με συχνή επαφή, όπως ρεσεψιόν, ανελκυστήρες και κουμπιά ανελκυστήρων, χειρολαβές πορτών, κοινόχρηστα WC, ηλεκτρονικά κλειδιά δωματίων, κουπαστές σκάλας, τραπεζαρία και κοινόχρηστοι χώροι ανάπαυσης. Συνιστάται σε όλους τους επισκέπτες η χρήση του WC στο δωμάτιό τους και όχι των δημόσιων.
• Σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος covid-19 από επισκέπτη ή υπάλληλο ξενοδοχείου, είμαστε έτοιμοι να λάβουμε όλα τα απαραίτητα και υποχρεωτικά μέτρα βάσει της Ελληνικής νομοθεσίας.
• Ακολουθήστε τον κανόνα Χ.Α.M. (Χέρια- Απόσταση-Μάσκα).
• Οι οθόνες τηλεόρασης στο λόμπι θα χρησιμοποιούνται για προβολή μηνυμάτων και επικοινωνίας, προβολή της πολιτικής του ξενοδοχείου πάνω στην υγεία και ασφάλεια και ειδικών σημάνσεων πρόληψης και αποφυγής μετάδοσης του Covid19.
• Στους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου θα υπάρχει επιδαπέδια σήμανση για τήρηση ασφαλούς φυσικής απόστασης.
• Σε όλες τις εισόδους του ξενοδοχείου, στη ρεσεψιόν, στους χώρους συσκέψεων, στα κοινόχρηστα WC έχουν τοποθετηθεί συσκευές απολύμανσης χεριών ή αντισηψίας.
• Όλοι οι χώροι του λόμπι και των εστιατορίων θα είναι συνεχώς ανοιχτοί και καλά αεριζόμενοι για κυκλοφορία αέρα.
• Οι επισκέπτες θα ενημερώνονται και θα τους γίνεται συχνά υπενθύμιση από το προσωπικό του ξενοδοχείου ώστε να τηρείται η φυσική απόσταση τουλάχιστον 1,5μ. από άλλες ομάδες ατόμων που δεν ταξιδεύουν μαζί τους ενώ στέκονται στη ρεσεψιόν, χρησιμοποιούν ανελκυστήρες ή κυκλοφορούν γύρω από την ιδιοκτησία.
• Συνιστούμε μόνο οι επισκέπτες που διαμένουν στο ίδιο δωμάτιο, να χρησιμοποιούν τον ανελκυστήρα ταυτόχρονα και όποτε είναι εφικτό να χρησιμοποιούν τη σκάλα.
• Medical Kit. Ένα πλήρες ιατρικό κιτ θα είναι διαθέσιμο στην υποδοχή του ξενοδοχείου, το οποίο θα περιέχει απολυμαντικό / μαντηλάκια για καθαρισμό επιφανειών, μάσκες προσώπου / ματιών (μεμονωμένες ή συνδυαστικές, γυαλιά), γάντια, ολόσωμη προστατευτική ποδιά μίας χρήσης, θερμόμετρο laser.
• Σε όλους τους χώρους του καταλύματος θα υπάρχει σήμανση για υπενθυμίσεις υγείας και υγιεινής συμπεριλαμβανομένου του σωστού τρόπου πλύσης χεριών, αποστάσεων και χρήσης αντισηπτικού.
• Όλοι οι χώροι υποδοχής θα φέρουν σήμανση σύμφωνα με τον κανόνα απόστασης 1,5 μέτρου που προστατεύει τους πελάτες μας κατά τη διαδικασία του check-in ή σε άλλες περιπτώσεις, όπως δραστηριότητες ή ρυθμίσεις μεταφοράς.
• Δημόσιοι χώροι εσωτερικοί και εξωτερικοί. Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης έχει αυξηθεί σε όλους τους χώρους με έμφαση στις επιφάνειες με συχνή επαφή, όπως ρεσεψιόν, ανελκυστήρες και κουμπιά ανελκυστήρων, χειρολαβές πορτών, κοινόχρηστα WC, ηλεκτρονικά κλειδιά δωματίων, κουπαστές σκάλας, τραπεζαρία και κοινόχρηστοι χώροι ανάπαυσης. Συνιστάται σε όλους τους επισκέπτες η χρήση του WC στο δωμάτιό τους και όχι των δημόσιων.
• Σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος covid-19 από επισκέπτη ή υπάλληλο ξενοδοχείου, είμαστε έτοιμοι να λάβουμε όλα τα απαραίτητα και υποχρεωτικά μέτρα βάσει της Ελληνικής νομοθεσίας.
Υποδοχή
• Απομακρυσμένο check in. Οι πελάτες μας θα μπορούν να κάνουν check in έως και 72 ώρες πριν από την προγραμματισμένη άφιξη, απαντώντας στο e-mail που θα τους σταλεί από το ξενοδοχείο μας, με το αίτημα να συμπληρώσουν και να αποστείλουν τα απαιτούμενα στοιχεία τους. Έτσι, το check in θα πραγματοποιείται κυρίως χωρίς επαφή, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο του πελάτη στην υποδοχή.
• Στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου έχει εγκατασταθεί προστατευτικό plexi glass μεταξύ επισκεπτών και εργαζομένων, ώστε να αποφευχθεί η διασπορά σωματιδίων.
• Προτρέπουμε τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ως μέθοδο πληρωμής αντί μετρητών σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου.
• Οι ώρες check in και check out έχουν αναθεωρηθεί για να εξασφαλιστεί ο ενδιάμεσος χρόνος για βαθύ καθαρισμό και έλεγχο των δωματίων μας. Ώρα αναχώρησης: 12:00 & Ώρα άφιξης: 15:00.
• Η κάρτα κλειδί παρέχεται από τη ρεσεψιόν. Όλες οι κάρτες κλειδιά θα απολυμαίνονται και θα τοποθετούνται σε θήκη.
• Οι αποσκευές θα απολυμαίνονται πριν από την προσωρινή αποθήκευση στο χώρο αποσκευών ή πριν από το check in.
• Γρήγορο check out: Λίγο πριν την αναχώρηση, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν τηλεφωνικώς για την κατάσταση του λογαριασμού τους καθώς και να μας ενημερώσουν μέσω τηλεφώνου για την αποδοχή τους. Με αυτήν τη διαδικασία, ο χρόνος παραμονής στην υποδοχή μειώνεται, καθώς τον επισκέπτονται μόνο για την τελική πληρωμή του λογαριασμού τους. Τα τιμολόγια θα αποστέλλονται μέσω email.
• Απομακρυσμένο check in. Οι πελάτες μας θα μπορούν να κάνουν check in έως και 72 ώρες πριν από την προγραμματισμένη άφιξη, απαντώντας στο e-mail που θα τους σταλεί από το ξενοδοχείο μας, με το αίτημα να συμπληρώσουν και να αποστείλουν τα απαιτούμενα στοιχεία τους. Έτσι, το check in θα πραγματοποιείται κυρίως χωρίς επαφή, μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο του πελάτη στην υποδοχή.
• Στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου έχει εγκατασταθεί προστατευτικό plexi glass μεταξύ επισκεπτών και εργαζομένων, ώστε να αποφευχθεί η διασπορά σωματιδίων.
• Προτρέπουμε τη χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ως μέθοδο πληρωμής αντί μετρητών σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου.
• Οι ώρες check in και check out έχουν αναθεωρηθεί για να εξασφαλιστεί ο ενδιάμεσος χρόνος για βαθύ καθαρισμό και έλεγχο των δωματίων μας. Ώρα αναχώρησης: 12:00 & Ώρα άφιξης: 15:00.
• Η κάρτα κλειδί παρέχεται από τη ρεσεψιόν. Όλες οι κάρτες κλειδιά θα απολυμαίνονται και θα τοποθετούνται σε θήκη.
• Οι αποσκευές θα απολυμαίνονται πριν από την προσωρινή αποθήκευση στο χώρο αποσκευών ή πριν από το check in.
• Γρήγορο check out: Λίγο πριν την αναχώρηση, οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν τηλεφωνικώς για την κατάσταση του λογαριασμού τους καθώς και να μας ενημερώσουν μέσω τηλεφώνου για την αποδοχή τους. Με αυτήν τη διαδικασία, ο χρόνος παραμονής στην υποδοχή μειώνεται, καθώς τον επισκέπτονται μόνο για την τελική πληρωμή του λογαριασμού τους. Τα τιμολόγια θα αποστέλλονται μέσω email.
Οροφοκομία
• Όλα τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι απολυμαίνονται συνεχώς και καθαρίζονται με βάση το πρωτόκολλο και την πιστοποίηση της Ecolab.
• Ο καθαρισμός και η συντήρηση του κλιματισμού γίνεται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ΕΟΔΥ.
• Όλα τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι του ξενοδοχείου καθαρίζονται προσεκτικά αρκετές φορές την ημέρα χρησιμοποιώντας προϊόντα τα οποία συμμορφώνονται πλήρως με όλα τα διεθνή πρότυπα καθαρισμού και τις τελευταίες αντιβακτηριακές και αντιIκές και ιοκτόνες λύσεις.
• Στα πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης που ακολουθούνται για τον καθαρισμό των δωματίων, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε κρίσιμες επιφάνειες και αντικείμενα υψηλής αφής, όπως τηλέφωνο, τηλεχειριστήρια τηλεόρασης, καθίσματα τουαλέτας, λαβές πορτών και επίπλων, διακόπτες φωτός, πίνακες ελέγχου θερμοκρασίας, ράφια αποσκευών, κάδοι απορριμμάτων και πατώματα.
• Όλα τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες θα πλένονται σε υψηλή θερμοκρασία σύμφωνα με τις οδηγίες ΕΟΔΥ.
• Τα καροτσάκια καθαρισμού απολυμαίνονται μετά από κάθε βάρδια.
• Όλα τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι απολυμαίνονται συνεχώς και καθαρίζονται με βάση το πρωτόκολλο και την πιστοποίηση της Ecolab.
• Ο καθαρισμός και η συντήρηση του κλιματισμού γίνεται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα ΕΟΔΥ.
• Όλα τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι του ξενοδοχείου καθαρίζονται προσεκτικά αρκετές φορές την ημέρα χρησιμοποιώντας προϊόντα τα οποία συμμορφώνονται πλήρως με όλα τα διεθνή πρότυπα καθαρισμού και τις τελευταίες αντιβακτηριακές και αντιIκές και ιοκτόνες λύσεις.
• Στα πρωτόκολλα καθαρισμού και απολύμανσης που ακολουθούνται για τον καθαρισμό των δωματίων, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε κρίσιμες επιφάνειες και αντικείμενα υψηλής αφής, όπως τηλέφωνο, τηλεχειριστήρια τηλεόρασης, καθίσματα τουαλέτας, λαβές πορτών και επίπλων, διακόπτες φωτός, πίνακες ελέγχου θερμοκρασίας, ράφια αποσκευών, κάδοι απορριμμάτων και πατώματα.
• Όλα τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες θα πλένονται σε υψηλή θερμοκρασία σύμφωνα με τις οδηγίες ΕΟΔΥ.
• Τα καροτσάκια καθαρισμού απολυμαίνονται μετά από κάθε βάρδια.
Εστίαση
• Πριν από την είσοδο στον μπουφέ θα απαιτείται η απολύμανση των χεριών των επισκεπτών.
• Η υπηρεσία δωματίου μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.
• Διατίθεται επίσης πρωινό σε πακέτο.
• Οι σταθμοί εξυπηρέτησης των εστιατορίων απολυμαίνονται τουλάχιστον μία φορά ανά ώρα • Τα τερματικά POS απολυμαίνονται σε κάθε χρήση.
• Οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών μας ακολουθούν παρόμοια μέτρα υγείας και ασφάλειας.
• Τα προϊόντα θα περνούν από διαδικασία απολύμανσης πριν εισαχθούν στους χώρους του ξενοδοχείου.
• Πριν από την είσοδο στον μπουφέ θα απαιτείται η απολύμανση των χεριών των επισκεπτών.
• Η υπηρεσία δωματίου μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει.
• Διατίθεται επίσης πρωινό σε πακέτο.
• Οι σταθμοί εξυπηρέτησης των εστιατορίων απολυμαίνονται τουλάχιστον μία φορά ανά ώρα • Τα τερματικά POS απολυμαίνονται σε κάθε χρήση.
• Οι προμηθευτές αγαθών και υπηρεσιών μας ακολουθούν παρόμοια μέτρα υγείας και ασφάλειας.
• Τα προϊόντα θα περνούν από διαδικασία απολύμανσης πριν εισαχθούν στους χώρους του ξενοδοχείου.
Εκπαίδευση & Κανονισμοί Προσωπικού
• Ακολουθούμε πιστά όλες τις τελευταίες οδηγίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το Ελληνικό Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Τουρισμού, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το προσωπικό μας εκπαιδεύεται συνεχώς σε όλες τις τελευταίες πληροφορίες και εγκυκλίους σχετικά με το Covid19.
• Πραγματοποιούνται καθημερινοί θερμικοί έλεγχοι σε όλους τους εργαζόμενους κατά την είσοδο τους στο ξενοδοχείο. Η χρήση απολυμαντικού χεριών κατά την άφιξη είναι υποχρεωτικό.
• Οι υπάλληλοί μας έχουν λάβει σαφείς οδηγίες για το πώς να ανταποκρίνονται άμεσα και να αναφέρουν όλες τις ύποπτες περιπτώσεις COVID-19.
• Υπενθυμίζεται στους υπαλλήλους να μην αγγίζουν το πρόσωπο τους, να διατηρούν τη φυσική τους απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρα μακριά από τους επισκέπτες και άλλους υπαλλήλους.
• Οι εργαζόμενοι καλούνται να παραμείνουν στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας.
• Πλύσιμο χεριών. Η προσωπική υγιεινή και το συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι είναι ζωτικής σημασίας. (κάθε 60 λεπτά για 20 δευτερόλεπτα)
• Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν εκπαιδευτεί σε πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής COVID-19. Μια πιο λεπτομερής εκπαίδευση έχει διεξαχθεί σε ομάδες πρώτης γραμμής που έχουν συχνή επαφή με τους επισκέπτες, όπως η υπηρεσία καθαρισμού, το φαγητό και το ποτό, το τμήμα υποδοχής και η συντήρηση.
• Ο κοινόχρηστος εξοπλισμός, απολυμαίνεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε βάρδια ή χρήση. Σε αυτά περιλαμβάνονται κρίσιμες επιφάνειες όπως: τηλέφωνα, πληκτρολόγια, υπολογιστές και άλλες συσκευές επικοινωνίας, τερματικά πληρωμής, εργαλεία κουζίνας, εξοπλισμός τροφίμων και ποτών, όπως μηχανήματα καφέ κ.λπ. μηχανικά εργαλεία, εξοπλισμός καθαρισμού, κλειδιά ασφαλείας και άλλα αντικείμενα άμεσης επαφής που χρησιμοποιούνται σε όλο το ξενοδοχείο.
• Ακολουθούμε πιστά όλες τις τελευταίες οδηγίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, το Ελληνικό Υπουργείο Υγείας και το Υπουργείο Τουρισμού, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και το προσωπικό μας εκπαιδεύεται συνεχώς σε όλες τις τελευταίες πληροφορίες και εγκυκλίους σχετικά με το Covid19.
• Πραγματοποιούνται καθημερινοί θερμικοί έλεγχοι σε όλους τους εργαζόμενους κατά την είσοδο τους στο ξενοδοχείο. Η χρήση απολυμαντικού χεριών κατά την άφιξη είναι υποχρεωτικό.
• Οι υπάλληλοί μας έχουν λάβει σαφείς οδηγίες για το πώς να ανταποκρίνονται άμεσα και να αναφέρουν όλες τις ύποπτες περιπτώσεις COVID-19.
• Υπενθυμίζεται στους υπαλλήλους να μην αγγίζουν το πρόσωπο τους, να διατηρούν τη φυσική τους απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρα μακριά από τους επισκέπτες και άλλους υπαλλήλους.
• Οι εργαζόμενοι καλούνται να παραμείνουν στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας.
• Πλύσιμο χεριών. Η προσωπική υγιεινή και το συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι είναι ζωτικής σημασίας. (κάθε 60 λεπτά για 20 δευτερόλεπτα)
• Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν εκπαιδευτεί σε πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής COVID-19. Μια πιο λεπτομερής εκπαίδευση έχει διεξαχθεί σε ομάδες πρώτης γραμμής που έχουν συχνή επαφή με τους επισκέπτες, όπως η υπηρεσία καθαρισμού, το φαγητό και το ποτό, το τμήμα υποδοχής και η συντήρηση.
• Ο κοινόχρηστος εξοπλισμός, απολυμαίνεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε βάρδια ή χρήση. Σε αυτά περιλαμβάνονται κρίσιμες επιφάνειες όπως: τηλέφωνα, πληκτρολόγια, υπολογιστές και άλλες συσκευές επικοινωνίας, τερματικά πληρωμής, εργαλεία κουζίνας, εξοπλισμός τροφίμων και ποτών, όπως μηχανήματα καφέ κ.λπ. μηχανικά εργαλεία, εξοπλισμός καθαρισμού, κλειδιά ασφαλείας και άλλα αντικείμενα άμεσης επαφής που χρησιμοποιούνται σε όλο το ξενοδοχείο.